PR-framgången med Blossa fortsätter

Blossa – är det en glögg eller en PR-succé? Frågan kan ställas med tanke på den hajp som utvecklats kring det årliga släppet av Blossas årgångsglögg. Och PR-arbetet fortsätter på webben.

Tillhör du dem som år efter år köper Blossas årgångsglögg och som har letat fram din egen favorit bland årgångarna? Då är du inte ensam. Blossa har blivit en stor framgång och nu drar man det ytterligare ett varv genom att skapa en egen sajt – ett medierum – på nätet för den populära glöggen.

Bloggar om Blossa

I medierummet länkar man till bloggar som handlar om Blossa, samlar artiklar och recensioner och ger alla Blossa-entusiaster en chans att nörda loss ordentligt, allt för att skapa en ännu större framgång för drycken. Och det funkar, varje dag fylls det på med bloggande entusiaster och dessutom är årgångsglöggen redan slutsåld. Tala om framgång.